In Egypte was de "PCR test" een straf voor de slaven

Zijn het feiten of fabels? Wat denk jij?

Moderators: Frenky893, Neyteri, Psychopaatje

Forumregels
Wij houden niet van censuur, toch is het soms nodig de orde te handhaven.
Wij vragen je daarom.... Houd het netjes en blijf beleefd.
Het belangrijkste: Plaats geen berichten/bestanden die bij wet verboden zijn!
Frenky893
Moderator
Moderator
Gegeven waarderingen: 57 keren
Ontvangen waarderingen: 82 keren

In Egypte was de "PCR test" een straf voor de slaven

Bericht door Frenky893 »

Iets interessants wat ik tegen kwam, ik hoop dat het niet klopt. Gelukkig heb ik me iig nooit laten testen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Forum2030
Site Admin
Site Admin
Gegeven waarderingen: 44 keren
Ontvangen waarderingen: 26 keren
Contacteer:

Bericht door Forum2030 »

Ik denk dat als je het op een verkeerde manier doet dat dat misschien wel schadelijk zal zijn, maar hoe zit het dan met dat slangetje met camera wat de KNO-arts gebruikt?
Frenky893
Moderator
Moderator

Bericht door Frenky893 »

Forum2030 schreef: 27 mar 2021, 22:52 Ik denk dat als je het op een verkeerde manier doet dat dat misschien wel schadelijk zal zijn, maar hoe zit het dan met dat slangetje met camera wat de KNO-arts gebruikt?
Hmm ja goed punt, weet ik ook niet. Hopelijk is dit een fabel :-)
Forum2030
Site Admin
Site Admin
Ontvangen waarderingen: 26 keren
Contacteer:

Bericht door Forum2030 »

Frenky893 schreef: 27 mar 2021, 22:53
Forum2030 schreef: 27 mar 2021, 22:52 Ik denk dat als je het op een verkeerde manier doet dat dat misschien wel schadelijk zal zijn, maar hoe zit het dan met dat slangetje met camera wat de KNO-arts gebruikt?
Hmm ja goed punt, weet ik ook niet. Hopelijk is dit een fabel :-)
Heb me 2x moeten laten testen, vond wel dat het wat subtieler had gemogen.
Neyteri
Erelid
Erelid
Ontvangen waarderingen: 110 keren

Bericht door Neyteri »

ik heb mij 1x laten testen toen ik griep had en mijn man wilde weten of het corona was. Ik hoop dat dit wel een fabel is, want iedere dag worden wel mensen getest.
TastySince1991
Bijdrager
Bijdrager
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Bericht door TastySince1991 »

brrr, er was in het begin sprake dat ze het met een speekseltest gingen doen alleen heb ik daar nooit meer iets over gehoordt
Frenky893
Moderator
Moderator

Bericht door Frenky893 »

TastySince1991 schreef: 17 jun 2021, 23:39 brrr, er was in het begin sprake dat ze het met een speekseltest gingen doen alleen heb ik daar nooit meer iets over gehoordt
Ja dat zou ik veel prettiger vinden. Ik heb nog steeds geen PCR test laten doen en dat ga ik zo houden.
Neyteri
Erelid
Erelid

Bericht door Neyteri »

Zou ik ook prettiger vinden dan de PCR test. Vind het toch al vaag dat het zo diep moet. Iets minder ver in de neus kunnen ze vast ook wel virusdeeltjes vinden.

Als het niet hoeft dan doe ik het ook niet. Dan moet ik niet verkouden of ziek worden met griep of corona deze aankomende winter.
Psychopaatje
Moderator
Moderator
Gegeven waarderingen: 105 keren
Ontvangen waarderingen: 44 keren
Contacteer:

Bericht door Psychopaatje »

Neyteri schreef: 18 jun 2021, 12:12 Zou ik ook prettiger vinden dan de PCR test. Vind het toch al vaag dat het zo diep moet. Iets minder ver in de neus kunnen ze vast ook wel virusdeeltjes vinden.

Als het niet hoeft dan doe ik het ook niet. Dan moet ik niet verkouden of ziek worden met griep of corona deze aankomende winter.
Njah, als je ziek word gewoon ff thuis uitzieken zoals we voorheen ook deden, niks aan de hand lijkt me. Word je wel erg ziek kan je altijd nog de huisarts bellen en zeggen dat je te ziek bent om naar de teststraat te rijden :P
Frenky893
Moderator
Moderator

Bericht door Frenky893 »

Psychopaatje schreef: 18 jun 2021, 12:48 Njah, als je ziek word gewoon ff thuis uitzieken zoals we voorheen ook deden, niks aan de hand lijkt me. Word je wel erg ziek kan je altijd nog de huisarts bellen en zeggen dat je te ziek bent om naar de teststraat te rijden :P
Ja precies, ik vind het complete onzin om gelijk in paniek jezelf te laten testen. Doe gewoon hetzelfde als altijd
TastySince1991
Bijdrager
Bijdrager
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Bericht door TastySince1991 »

Frenky893 schreef: 18 jun 2021, 02:10 Ja dat zou ik veel prettiger vinden. Ik heb nog steeds geen PCR test laten doen en dat ga ik zo houden.
ik wel

ben wel gestop ermee
Neyteri
Erelid
Erelid

Bericht door Neyteri »

Psychopaatje schreef: 18 jun 2021, 12:48 Njah, als je ziek word gewoon ff thuis uitzieken zoals we voorheen ook deden, niks aan de hand lijkt me. Word je wel erg ziek kan je altijd nog de huisarts bellen en zeggen dat je te ziek bent om naar de teststraat te rijden :P
Normaal zou ik huisarts niet bellen voor griep, maar dit onthoud ik. Laat huisarts maar een bloedtest doen om te zien wat ik dan heb :P dat werkt denk veel beter dan de pcr test :P het gaat om mijn man zijn werk, daarom zou hij willen weten of ik corona heb of niet (want voorlopig geen vaccin hier.)
Psychopaatje
Moderator
Moderator
Contacteer:

Neyteri schreef: 18 jun 2021, 20:52 Normaal zou ik huisarts niet bellen voor griep, maar dit onthoud ik. Laat huisarts maar een bloedtest doen om te zien wat ik dan heb :P dat werkt denk veel beter dan de pcr test :P het gaat om mijn man zijn werk, daarom zou hij willen weten of ik corona heb of niet (want voorlopig geen vaccin hier.)
Ik had op mijn 16e voor het laatst echt de griep gehad (het jaar dat ik ook een griepprik kreeg), sindsdien heb ik het nooit meer gehad (klopt af!). En nee ik kan me ook niet herinneren dat ik toen bij de huisarts langs ben geweest. Sowieso ga ik er niet vaak heen.
Neyteri
Erelid
Erelid

Bericht door Neyteri »

Beter :P Ik moet helaas nu een paar keer in het jaar op controle komen vanwege dat herseninfarct dat ik vorig jaar had. Griepprik haal ik nooit. Gewoon het uitzieken. Zal het dit jaar ook niet halen.
Deze gebruikers waarderen Neyteri voor dit bericht:
Psychopaatje (19 jun 2021, 22:53)
Psychopaatje
Moderator
Moderator
Contacteer:

Neyteri schreef: 19 jun 2021, 22:34 Beter :P Ik moet helaas nu een paar keer in het jaar op controle komen vanwege dat herseninfarct dat ik vorig jaar had. Griepprik haal ik nooit. Gewoon het uitzieken. Zal het dit jaar ook niet halen.
Aaah dat is niet mooi nee en ook nog op een vrij jonge leeftijd. Ja dan zal ik ook gewoon op controle gaan ja.
Neyteri
Erelid
Erelid

Bericht door Neyteri »

50 is vrij jong. Zeiden de artsen toen ook. Kon rechterkant van mijn lichaam haast niet gebruiken, maar dat is redelijk goed gekomen. maar ben goed geholpen in het revalidatiecentrum. Heb wel nog wat restschade maar daar valt mee te leven. Ik ben dus niet gauw bang te krijgen wat dat betreft. Dingen overkomen je en dat hoort bij het leven.
Deze gebruikers waarderen Neyteri voor dit bericht:
Psychopaatje (20 jun 2021, 02:05)
Psychopaatje
Moderator
Moderator
Contacteer:

Neyteri schreef: 20 jun 2021, 01:48 50 is vrij jong. Zeiden de artsen toen ook. Kon rechterkant van mijn lichaam haast niet gebruiken, maar dat is redelijk goed gekomen. maar ben goed geholpen in het revalidatiecentrum. Heb wel nog wat restschade maar daar valt mee te leven. Ik ben dus niet gauw bang te krijgen wat dat betreft. Dingen overkomen je en dat hoort bij het leven.
Gelukkig maar! Genieten van het leven... Je weet nooit wanneer het je laatste dag kan zijn. Zo sta ik in het leven.
Deze gebruikers waarderen Psychopaatje voor dit bericht:
Neyteri (20 jun 2021, 03:57)
Frenky893
Moderator
Moderator

Bericht door Frenky893 »

Neyteri schreef: 20 jun 2021, 01:48 50 is vrij jong. Zeiden de artsen toen ook. Kon rechterkant van mijn lichaam haast niet gebruiken, maar dat is redelijk goed gekomen. maar ben goed geholpen in het revalidatiecentrum. Heb wel nog wat restschade maar daar valt mee te leven. Ik ben dus niet gauw bang te krijgen wat dat betreft. Dingen overkomen je en dat hoort bij het leven.
Wat vervelend voor je!! Heb je chronische pijn? Ik heb daar een heel goed middel voor.
Neyteri
Erelid
Erelid

Bericht door Neyteri »

Frenky893 schreef: 20 jun 2021, 02:49 Wat vervelend voor je!! Heb je chronische pijn? Ik heb daar een heel goed middel voor.
Er bestaat geen medicijn dat de pijn volledig weghaalt, haalt alleen de scherpe randjes er van weg.
Psychopaatje
Moderator
Moderator
Contacteer:

Frenky893 schreef: 20 jun 2021, 02:49 Wat vervelend voor je!! Heb je chronische pijn? Ik heb daar een heel goed middel voor.
Wiet zeker?
Psychopaatje
Moderator
Moderator
Contacteer:

Neyteri schreef: 20 jun 2021, 03:59 Er bestaat geen medicijn dat de pijn volledig weghaalt, haalt alleen de scherpe randjes er van weg.
Vaak is het probleem dat de pijn verzacht en je dan meer gaat doen dan je eigenlijk kan op dat moment, zodra zo'n pijnstiller is uitgewerkt heb je erger last. Dat heb ik met mijn enkel gehad en nog steeds wel eens.
Frenky893
Moderator
Moderator

Bericht door Frenky893 »

Psychopaatje schreef: 20 jun 2021, 18:20Wiet zeker?
Nee, kratom. Kratom zijn de bladeren van een boom in azie, familie van de koffie boom. Je koopt het in poedervorm of capsules. Je kunt het dan doorslikken of mixen met sap. Het heeft onwijs goede pijnstillende effecten maar ook is het heel goed voor bv anxiety en je humeur.

Voornamelijk in de VS word het middel heel erg zwart gemaakt omdat de farma industrie het niet kan uitbuiten (komt je nu wel bekend voor denk ik ;) ). Het middeltje is ook helemaal niet slecht voor je in tegenstelling tot vele farmaceutische producten. Daarom hoor je er eigenlijk niks over - er is lastig geld aan te verdienen voor big farma dus ze hebben veel liever dat je via hen dure medicijnen koopt dan dat je dit eenvoudige boompje ontdekt.

Het is ook gewoon legaal (en goedkoop) en kun je bestellen op oa kraatje.eu.

Voor meer info kun je hier kijken of even googlen. Het heeft ook een hele active reddit community: https://www.reddit.com/r/kratom/

M'n vriendin en ik gebruiken het al jaren, laatst aan mijn vader gegeven voor kiespijn, dat kan heel heftige pijn zijn en zelfs daarvoor deed het wonderen. Als je negatieve dingen erover leest niet in trappen, dat komt van big pharma die liever heeft dat je hun geld geeft. Dit is ook absoluut geen "homeopatische" onzin of iets dergelijks, niet in vergissen.

@Neyteri: zeker het proberen waard! als je wil weten welk type je precies moet kopen help ik je graag
Psychopaatje
Moderator
Moderator
Contacteer:

Frenky893 schreef: 20 jun 2021, 20:24 Nee, kratom. Kratom zijn de bladeren van een boom in azie, familie van de koffie boom. Je koopt het in poedervorm of capsules. Je kunt het dan doorslikken of mixen met sap. Het heeft onwijs goede pijnstillende effecten maar ook is het heel goed voor bv anxiety en je humeur.

Voornamelijk in de VS word het middel heel erg zwart gemaakt omdat de farma industrie het niet kan uitbuiten (komt je nu wel bekend voor denk ik ;) ). Het middeltje is ook helemaal niet slecht voor je in tegenstelling tot vele farmaceutische producten. Daarom hoor je er eigenlijk niks over - er is lastig geld aan te verdienen voor big farma dus ze hebben veel liever dat je via hen dure medicijnen koopt dan dat je dit eenvoudige boompje ontdekt.

Het is ook gewoon legaal (en goedkoop) en kun je bestellen op oa kraatje.eu.

Voor meer info kun je hier kijken of even googlen. Het heeft ook een hele active reddit community: https://www.reddit.com/r/kratom/

M'n vriendin en ik gebruiken het al jaren, laatst aan mijn vader gegeven voor kiespijn, dat kan heel heftige pijn zijn en zelfs daarvoor deed het wonderen. Als je negatieve dingen erover leest niet in trappen, dat komt van big pharma die liever heeft dat je hun geld geeft. Dit is ook absoluut geen "homeopatische" onzin of iets dergelijks, niet in vergissen.

@Neyteri: zeker het proberen waard! als je wil weten welk type je precies moet kopen help ik je graag
Aah nooit van gehoord, zo eens ff in verdiepen.

Ik ben wel een echte blower, maakt dat dan nog uit als je zoiets neemt erbij?
Neyteri
Erelid
Erelid

Bericht door Neyteri »

Ik heb er nooit van gehoord eigenlijk, en roken dat is sowieso geen goed plan. Dus pilvorm lijkt me het handigst
Frenky893
Moderator
Moderator

Bericht door Frenky893 »

Neyteri schreef: 20 jun 2021, 21:38 Ik heb er nooit van gehoord eigenlijk, en roken dat is sowieso geen goed plan. Dus pilvorm lijkt me het handigst
Ja dat roken heb ik ook nog nooit ergens gezien of gelezen, denk niet dat iemand dat doet. Is gewoon opdrinken als poeder met sap of capsule doorslikken inderdaad
Frenky893
Moderator
Moderator

Bericht door Frenky893 »

Psychopaatje schreef: 20 jun 2021, 20:40 Aah nooit van gehoord, zo eens ff in verdiepen.

Ik ben wel een echte blower, maakt dat dan nog uit als je zoiets neemt erbij?
Weet niet of dat invloed op elkaar heeft, maar denk dat de wiet zal overheersen en dat je dan kratom eigenlijk voor niks neemt. Maar je kan het vragen op reddit
Deze gebruikers waarderen Frenky893 voor dit bericht:
Psychopaatje (20 jun 2021, 21:48)
Psychopaatje
Moderator
Moderator
Contacteer:

Neyteri schreef: 20 jun 2021, 21:38 Ik heb er nooit van gehoord eigenlijk, en roken dat is sowieso geen goed plan. Dus pilvorm lijkt me het handigst
Wiet hoef je ook niet te roken he, je kan prima thee trekken ervan of koekjes maken of cake, of vapen.
Deze gebruikers waarderen Psychopaatje voor dit bericht:
Frenky893 (20 jun 2021, 22:35)
Plaats reactie